قدرت اکسپریا Z اولترا از زبان بنچمارک آنتوتو
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
قدرت اکسپریا Z اولترا از زبان بنچمارک آنتوتو

xantutu-xzu-narenji-20130625.jpg.pagespeed.ic.bbSbHid-4z

نارنجی - هنوز خبری از تلفن های هوشمند مجهز به اسنپدرگون ۸۰۰ در بازار نیست. البته سامسونگ قصد دارد نمونه ای بهبود یافته از گلکسی اس ۴ را در کشور کره جنوبی و با نام Galaxy S4 Advanced عرضه کند که چیپ آن اسنپدرگون ۸۰۰ است، ولی سونی هم سریع تر، هم فراگیرتر و هم قوی تر ظاهر شده.

اولین تلفن هوشمند (فبلت) بین المللی از یک برند معتبر که با چیپ اسنپدرگون ۸۰۰ معرفی شده، چیزی نیست جز اکسپریا Z اولترا. همان طور که در بنچمارک بالا می بینید، تقریبا ۲٫۵ برابر قویتر از گلکسی مگا ۶٫۳، نزدیک ۱٫۷ برابر قوی تر از اکسپریا Z، و همین طور با فاصله ای زیاد، قوی تر از اچ تی سی وان و گلکسی اس ۴ (هر دو نسخه) است.

تنها بنچمارک نزدیک به آن، مربوط به Galaxy S4 Advanced است که یک تلفن بین المللی نیست و از این رو به کشور ما هم نخواهد آمد.

دقت داشته باشید که  اکسپریا Z اولترا  هنوز از نرم افزار نهایی برخوردار نیست. پس شاید خودش رکورد خودش را جا به جا کند. البته اگر الجی به زودی با پرچمدار جدیدش، جنگ قدرت جدیدی بر پا نکند.

منبع: اندروید ها نیوز


چاپ این صفحه
برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: